17.VÝROČNÍ KONFERENCE ITSMF
TÉMA KONFERENCE
Tradičně se zaměřujeme na “best practice“. Nastal čas zabývat se i “špatnými“ praktikami. Kolegové z IT a businessu, pojďme se společně podělit o příběhy z praxe o tom, co se při dodání hodnoty nepovedlo. Jak jste se s tím vypořádali? Jaké z toho vyplynulo ponaučení, případně vylepšení? Pojďme společně prozkoumat, co jsou faktory neúspěchu a jejich příčiny. Jak se s nimi vypořádat pomocí procesů, hodnotových toků (value streams)či přístupů jako je vysokorychlostní IT (High-velocity IT) nebo produktový přístup (product mindset)?
TEMATICKÉ OBLASTI:
Vysokorychlostní IT (HVIT) a value streamy
- Různé perspektivy na „value streams” (ITIL 4, Agile, DevOps, SAFe, IT4IT)
- ITIL 4 – dimenze: procesy a value streamy
- Charakteristiky HVIT (agilita, lean, rychlost a kontinuita, odolnost) v přístupech jako DevSecOps, Agile, SRE a dalších.
Od projektu k (digitálnímu) produktu?
- Produktový přístup (mindset) jako součást kulturní transformace
- Digitální produkt v nové verzi IT4IT
- Změna od projektu to produktu – Nové paradigma, mýtus nebo realita?
Workshopy:
- 2-4 workshopy proběhnou druhý den konference 27.1. v Praze v prostorech partnerů.
- Interaktivní Workshopy budou navazovat na témata konference.
Konkrétní informace k workshopů budou ještě upřesněny s vydáním programu konference
PROČ PŘIJÍT NA KONFERENCI?
- Získejte nejnovější znalosti o tématech, trendech a osvědčených postupech v oblasti správy služeb.
- Přijďte si poslechnout „co byste měli dělat“, „proč byste to měli dělat“, „jak začít“ a „jak se zlepšovat“.
- Vybudujte si síť odborníků a informačních zdrojů, spolupracujte na nápadech a diskutujte o společných výzvách.
- Seznamte se s předními dodavateli ITSM nástrojů a dalšími doplňkovými nabídkami správy služeb.
- Získejte více informací o směru, kterým se odvětví řídí (budoucnost ITIL, jak se vyrovnat se zvýšenými očekáváními podniků atd.).
- Objevte nové způsoby, jak povzbudit osobní a profesní rozvoj tím, že se dozvíte více o profesionálním systému řízení služeb (PSMF) a o přístupu k případovým studiím