17.VÝROČNÍ KONFERENCE ITSMF

TÉMA KONFERENCE

Tradičně se zaměřujeme na “best practice“. Nastal čas zabývat se i “špatnými“ praktikami. Kolegové z IT a businessu, pojďme se společně podělit o příběhy z praxe o tom, co se při dodání hodnoty  nepovedlo. Jak jste se s tím vypořádali? Jaké z toho vyplynulo ponaučení, případně vylepšení? Pojďme společně prozkoumat, co jsou faktory neúspěchu a jejich příčiny. Jak se s nimi vypořádat pomocí procesů, hodnotových toků (value streams)či přístupů jako je vysokorychlostní IT (High-velocity IT) nebo produktový přístup (product mindset)?

TEMATICKÉ OBLASTI:

Vysokorychlostní IT (HVIT) a value streamy

  • Různé perspektivy na „value streams” (ITIL 4, Agile, DevOps, SAFe, IT4IT)
  • ITIL 4 – dimenze: procesy a value streamy
  • Charakteristiky HVIT (agilita, lean, rychlost a kontinuita, odolnost) v přístupech jako DevSecOps, Agile, SRE a dalších.

Od projektu k (digitálnímuproduktu?

  • Produktový přístup (mindset) jako součást kulturní transformace
  • Digitální produkt v nové verzi IT4IT
  • Změna od projektu to produktu – Nové paradigma, mýtus nebo realita?

Workshopy:

  • 2-4 workshopy proběhnou druhý den konference 27.1. v Praze v prostorech partnerů.
  • Interaktivní Workshopy budou navazovat na témata konference.

Konkrétní informace k workshopů budou ještě upřesněny s vydáním programu konference

PROČ PŘIJÍT NA KONFERENCI?

  • Získejte nejnovější znalosti o tématech, trendech a osvědčených postupech v oblasti správy služeb.
  • Přijďte si poslechnout „co byste měli dělat“, „proč byste to měli dělat“, „jak začít“ a „jak se zlepšovat“. 
  • Vybudujte si síť odborníků a informačních zdrojů, spolupracujte na nápadech a diskutujte o společných výzvách. 
  • Seznamte se s předními dodavateli ITSM nástrojů a dalšími doplňkovými nabídkami správy služeb. 
  • Získejte více informací o směru, kterým se odvětví řídí (budoucnost ITIL, jak se vyrovnat se zvýšenými očekáváními podniků atd.). 
  • Objevte nové způsoby, jak povzbudit osobní a profesní rozvoj tím, že se dozvíte více o profesionálním systému řízení služeb (PSMF) a o přístupu k případovým studiím